צור קשר

להורים שלך מגיע יותר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בית רקנאטי מקבוצת מוריה

    בשכונת וילות קטנה ושקטה בפתח תקווה שוכן לו דיור מוגן בית רקנאטי מקבוצת מוריה, סמוך ליציאה לכביש 4, דיור מוגן רקנאטי מקבוצת מוריה יוצר עבור דייריו חווית מגורים שקטה ופסטורלית בליבה של המדינה. בית רקנאטי הוא דיור מוגן איכותי בסגנון בוטיק המשלב בין קרבה למרכזי קניות, מרכזי בילוי ופנאי לבין היותו טובל במרחבים ירוקים.

    בית רקנאטי מאשפר לאוכלוסיית הגיל השלישי להמשיך לנהל אורח חיים פרטי ועצמאי בדירה נוחה ומרווחת וזאת במקביל לחיים בסביבה תומכת הכוללת ביטחון בריאות, פיזי, חברתי ושירותי תרבות וקהילה עשירים.

    דיירי רקנאטי נהנים מסביבת מגורים ירוקה, פסטורלית ויוקרתית, מגוון פעילויות עשירות, חיי חברה תוססים ושירותי רפואה מתקדמים ביותר ובלעדיים. הבית מעוצב בסגנון חם ואלגנטי המקרין שלווה ורוגע. החשיבה עד לפרטים הקטנים בתכנון הבית נותנת מענה מושלם לכל צרכי הדיירים.

    בבית רקנאטי גרים הדיירים בדירות איכותיות ומעוצבות, הנמצאות בבניין יוקרה מהודר, מוקפים בסביבה מטופחת ובשפע של פינוקים. הדירות ברקנאטי מרווחות מאד, מאובזרות בכל העזרים החיוניים המותאמים לצורכי הגיל ומספקות נוחות מרבית וכל זאת לצד מרפט טכני עשיר ובלעדי.

    בית רקנאטי הינו קודם כל בית חם ומשפחתי. קיימות בבית 135 יחידות דיור בגדלים שונים וכן שטחי ציבור מפוארים המשרתים את הדיירים, החשיבה הקפדנית על כל פרט ניכרת גם בשטחים הציבוריים שכוללים: לובי, מדשאות, ספרייה, בית קפה, חדר אוכל, מכון פיזיותרפיה, אולם קולנוע, חדר מחשבים, בית כנסת, חדרי חוגים וחדרי הרצאות.

    בית רקנאטי מציע לדייריו מגוון רחב של שירותים זמינים ונגישים. בכלל זה מערך רפואי מקיף ובלעדי, שירותי קבלה, שמירה ובטחון, אחזקה וניקיון ומגוון רחב של פעילויות חברה הכוללות ספורט ותרבות המעניקות עולמות תוכן ויצירה מרגשים ובעלי משמעות.

    הידע המקיף, הניסיון רב השנים וההיכרות המעמיקה עם דיירנו, אפשרו לנו לגבש סל שירותים רחב ומקיף, העונה לצרכים המשתנים של בני גיל הזהב, ומותאם באופן מיטבי לדיירינו ולאורח חייהם.

    בדיור מוגן רקנאטי פיתחנו סל שירותים ייחודי ובלעדי הנקרא "FREEDOM ++" שנותן לדיירנו את החופש לחיות ולבחור את כל מה שנכון להם בכל רגע נתון, ללא רעשי רקע של מספרים הצמודים לכל שירות וללא אותיות קטנות.

    "FREEDOM++" הינו סל שירותים רחב מאוד ובלעדי לדיור המוגן רקנאטי שכולל בתוכו כל מה שצריך כדי לחיות בחופש חסר דאגות ומעניק לדיירינו ביטחון רפואי, ביטחון פיזי, ביטחון חברתי ושלווה נפשית ובין זה לזה את ההנאות הקטנות של החיים.

    בנוסף לזכות המגורים בדירה לכל דיירנו מוענק להם סל השירותים "FREEDOM++" ללא תוספת עלות.

    בית אבות רקנאטי מוריה בפתח תקווה משמש דיור מוגן באווירה משפחתית וייחודית. הבית נוסד בשנת תשי״ז 1956 ע״י מנהיגות עולי יוון, במטרה להטיב עם חברי קהילת הלאדינו בארץ. הבית קולט יוצאי ארצות יוון, טורקיה, מצרים, בולגריה והבלקן. דוברי לאדינו וצרפתית. כיום מתגוררים בבית כ-120 דיירים עצמאיים, תשושים וסיעודיים. הדיירים נהנים משטח נרחב של מגורים המוקפים מרחבי דשא וגינות מטופחות. הבית מציע דיור מוגן לזוגות ובודדים אשר רוצים להמשיך ולחיות בצורה עצמאית, בסביבה בטוחה וכחלק מקהלה חמה, וכן מחלקה תומכת ומחלקה סיעודית. בבית מתקיימות פעילויות חברה, תרבות ומסורת. מדי יום ובעיקר בחגים נערכות תפילות בבית הכנסת הצמוד לבית, וכן קידוש וסעודות חג מסורתיות. בנוסף, הבית מציע מגוון פעילויות חברתיות כגון חוגי התעמלות, מלאכת יד, ציור, קרמיקה והרצאות במגוון נושאים. הדיירים יכולים להנות מתעסוקה רבה, ספריה עשירה, ומועדון חברתי. אני ז'אק שטרן ואני משמש כמנהל הבית. בעיני העבודה בתחום הגריאטריה הינה שליחות. כמנהל עם ניסיון בתחום אני יודע שהמשאב האנושי הוא הבסיס לניהול, ואיכותו משפיעה ישירות על איכות הטיפול בדייר ובקשיש. אני עושה ככל יכולתי בשיתוף עם הנהלת הרשת כדי לשמר את הצוות ,לטפח אותו ולדאוג לו כמו משפחה. לשמחתי, זכיתי באנשים מדהימים, בעלי נתינה ורצון להיטיב עם הדיירים ומשפחותיהם. העובדים מטפלים בחמלה וברגישות בדיירים. אנחנו, כל צוות בית האבות, מחויבים לספק טיפול איכותי ומקצועי לדייר תוך דאגה, מסירות ושמירה על כבודו וכבוד משפחתו. רק בעבודת צוות ובשיתוף פעולה נצליח לתת את המירב לדיירים ולמשפחותיהם. טובתו של הדייר ומשפחתו עומדות תמיד לנגד עיננו ומחובתנו לדאוג לרווחתו ולצרכיו הפיזיים והרגשיים. הדייר בעיניי הוא במרכז.

    ז'אק שטרן – מנהל בית אבות רקנאטי

    מאמרים נוספים

    Card image
    התמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי

    מטפלת סיעודי היא אשת מקצוע שתפקידה לא פשוט. ההתמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי, דורשת...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית מגורים אשר מאפשר תחושה של בית

    בית אבות בצפון- הוא בית מגורים הקיים בצפון הארץ מעפולה ועד כפר הוורדים, אשר מאפשר...

    המשך קריאה >
    Card image
    איך בוחרים דיור מוגן?

    מעבר לדיור מוגן הינו החלטה חשובה ביותר שתגדיר את עידן הזהב שלכם על כל היבטיו...

    המשך קריאה >
    Card image
    מטפלת סיעודית לקשישים

    קשישים רבים זקוקים בשלב זה של חייהם לעזרה חיצונית בשל מחלה, ניתוח, פציעה או קושי...

    המשך קריאה >
    Card image
    מה זה רפורמה בסיעוד?

    הרפורמה בסיעוד הינה תכנית סיעוד חדשה שנכנסה לתוקף בנובמבר 2018. במסגרת הרפורמה, נוספו לגמלת הסיעוד רמות נוספות,...

    המשך קריאה >
    Card image
    שירותי טרום סיעוד

    הגשת בקשה לגמלת סיעוד עלולה להיות תהליך ארוך ועבור חלק מהקשישים זו יכולה להיות בעיה,...

    המשך קריאה >
    Card image
    מטפלים סיעודיים, איך לבחור את המטפל הנכון

    הגיע הזמן שהוריכם צריכים מטפל סיעודי? בשנת 1988 נחקק בישראל חוק סיעוד שמעגן את זכותם של אנשים הזקוקים...

    המשך קריאה >
    Card image
    קצבת זקנה וקצבת שארים

    גיל הזקנה מביא עמו שינויים רבים. בין השאר, בתקופה זו של החיים, העבודה אינה תופסת...

    המשך קריאה >