צור קשר

להורים שלך מגיע יותר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בתי אבות במרכז

    אזור מרכז הארץ הוא אזור בו פועלים בתי אבות רבים. מטרופולין גוש דן הוא אזור עם האוכלוסיה הגדולה ביותר במדינת ישראל, לכן טבעי שיהיו בתי אבות במרכז בכמות גדולה יותר משאר חלקי הארץ.

    כשמגיע הרגע בו רוצים לבחור בית אבות להורה קשיש או לסבא או סבתא, אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים את המקום הכי נכון. אזור המרכז הוא מקום מצוין להתחיל בו את החיפוש בגלל שפועלים בו בתי אבות רבים הנותנים מענה למגוון צרכים והעדפות.

    בפוסט זה בבלוג, נסקור כמה מהשאלות הנפוצות בנושא בתי אבות מובילים במרכז, כדי שתוכלו לצמצם את האפשרויות הרבות ולמצוא את בית האבות המושלם עבור יקירכם.

    בתי אבות במרכז הארץ — איזה יש ומהן האפשרויות?

    במרכז הארץ תוכלו למצוא מגוון בתי אבות סיעודיים, כל אחד מהם מציע שירותים ורמות טיפול שונות. בהתאם לצרכים שלכם, ייתכן שתעדיפו מקום קטן ואינטימי יותר המספק יחס אישי או לחילופין מוסד גדול יותר עם פעילויות פנאי וחברה מגוונות יותר. כדאי גם לשקול את היחסים הבין-אישיים בין הצוות למטופל, כמו גם את איכות המזון והמתקנים. לפניכם בתי האבות במרכז של קבוצת מוריה, בצירוף תיאור קצר של כל אחד מהם:

    בית אבות ארבל פתח תקווה

    בית אבות זה שוכן בכתובת אלחנן 4, פתח תקווה. הוא מספק שירותי בריאות, רווחה, החלמה וסיעוד ויש בו מתקנים חדשים וציוד מתקדם. בית אבות זה בפתח תקווה מציע טיפול מקצועי ומסור בתחום הסיעוד, והמומחים במקום מסייעים גם בשיקום וחזרה לשגרה המוכרת.

    בית אבות ארבל הוא מקום נעים ומושלם עבור דיירים המעדיפים סביבה אינטימית יותר. הצוות קשוב וזמין תמיד לעזור בכל צרכים שיש לכם. תוכלו ליהנות מחצר פנימית מרווחת, חדר אוכל משותף, ספריה רחבת ידיים, חדר מחשבים ומועדון דיירים. כשבאים לבקר אורחים אפשר לשבת בפינות ישיבה נגישות, נוחות ומוצללות הפזורות במקום.

    דיור מוגן רקנאטי פתח תקווה:

    דיור מוגן בפתח תקווה שכתובתו היא אינשטיין 23. ברקנאטי נמצאים דיירים המעוניינים להמשיך באורח חיים פעיל, קרוב לאזור המרכז.

    הבית עצמו נמצא בשכונת וילות שקטה ושלווה. מדובר בדיור מוגן המזכיר אי פסטורלי מוקף בעצים, פרחים וגינות רחבות ידיים, עם אווירה נינוחה וצוות תומך ואדיב. אירוח יוקרתיים ושירות מהשורה הראשונה.

    ברקנאטי פתח תקווה הדיירים יכולים להנות ממכון פיזיותרפיה מאובזר, משירותי ריפוי בעיסוק, משירותים סוציאליים נרחבים וגם מחדר אוכל גדול עם מבחר מאכלים הנבחרים בקפידה ע”י תזונאית מומחית.

    בדיור המוגן של רקנאטי תרגישו שאתם גרים במלון חמישה כוכבים. הצוות במקום קשוב, זמין ומיומן, וישמח להעניק לכם טיפול ברמה הגבוהה ביותר ולעזור בכל מה שתצטרכו.

    איך לבחור בית אבות מומלץ באזור המרכז?

    בבחירת בית אבות במרכז, חשוב לקחת בחשבון את צרכיו של יקירכם. קבוצת מוריה מספקת מגוון שירותים למתן מענה לצרכי הקשיש, כולל טיפול 24 שעות ביממה, שירותי שיקום, נוכחות של עובדות סוציאליות ואפילו טיפול פסיכולוגי. בנוסף, בתי האבות שלנו נועדו לקדם עצמאות וליצור קשרי חברות בין הדיירים. אנחנו מאמינים שלדיירים שלנו צריכה להיות הזדמנות ליהנות משנות הזהב שלהם בסביבה בטוחה ונוחה. אם אתם מחפשים בית אבות ששם את צרכי דייריו במקום הראשון, אנחנו מזמינים אתכם לסייר באחד מבתי האבות שלנו. אנחנו בטוחים שתבינו למה בתי האבות והדיור המוגן של מוריה הם המקום המושלם עבורכם או עבור יקירכם.

    בתי אבות במרכז

    בית אבות או דיור מוגן במרכז — מה ההבדלים?

    בישראל קיימים שני סוגי דיור עיקריים למבוגרים — בתי אבות ודיור מוגן. בתי אבות מספקים טיפול 24 שעות ביממה לדיירים, והם מציעים בדרך כלל מגוון רחב של שירותים, כולל ארוחות, כביסה ופעילויות.

    דיור מוגן הוא פחות אינטנסיבי, והוא מציע בדרך כלל שירותים בסיסיים כמו ניקיון ותחבורה. גם לדיירי הדיור המוגן יש דירות משלהם, מה שמקנה להם יותר עצמאות. בבחירה בין בתי אבות לדיור מוגן, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות שלכם. אם אתם צריכים טיפול ועזרה מתמדת, בית אבות עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. עם זאת, אם אתם עצמאיים יחסית ופשוט צריכים קצת עזרה במשימות היומיומיות, דיור מוגן עשוי להיות מתאים יותר.

    בתי אבות במרכז הארץ מקבוצת מוריה מעניקים יחס אישי לדיירים מבוגרים ולמשפחותיהם. החדרים מרווחים, מרוהטים ומאובזרים בציוד מתקדם לשמירה על בריאות הדיירים.

    אנחנו מציעים פתרונות מתאימים למצבם הכלכלי של הדיירים עד לקבלת מימון ממשלתי לפי הוראות משרד הבריאות. בנוסף, במוריה קיימות מערכות בקרה ומעקב חדשניות שעוזרות במניעת נפילות ותאונות אחרות. צוות ההנהלה והעובדים בבתי האבות שלנו מסורים לחלוטין ודואגים לרווחתם ונוחותם של כל הדיירים במקום.

    צרו איתנו קשר במספר 9078* ונשמח לענות על כל שאלה שיש לכם.

    איזה בתי אבות של קבוצת מוריה יש במרכז הארץ?

    קבוצת מוריה מפעילה שלל בתי אבות ודיור מוגן באזור המרכז למשל בית אבות רקנאטי ובית אבות ארבל.

    מה ההבדל בין בית אבות לדיור מוגן?

    בתי אבות מספקים טיפול 24 שעות ביממה לדיירים, והם מציעים בדרך כלל מגוון רחב של שירותים, כולל ארוחות, כביסה ופעילויות.

    דיור מוגן הוא פחות אינטנסיבי, והוא מציע בדרך כלל שירותים בסיסיים כמו ניקיון ותחבורה.

    בתי אבות במרכז בהמלצה

    בחירת בית אבות לאדם יקר וקרוב היא לא דבר פשוט. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של בתי אבות ועל כן, לא פשוט לבחור את בית האבות. המטרה היא למצוא מקום שבו הקשיש ירגיש בנוח, שיקבל את הטיפול המסור ביותר והטוב ביותר בהתאם לצרכיו וכן, במקום אשר יעניק לכם שקט נפשי בידיעה כי האדם הקרוב והאהוב אליכם מקבל את היחס הטוב ביותר.

    כיצד בוחרים בית אבות במרכז?

    כיום כאמור ניתן למצוא מגוון רחב של בתי אבות במרכז ועל כן, אם אתם מחפשים בית אבות להורים שלכם או לכל אדם קרוב ואהוב, חשוב שתבחרו את בית האבות הנכון והטוב ביותר עבורם. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירה: ראשית כל עליכם לבדוק האם האשפוז במסגרת בית אבות או פרטי או שמא יש אפשרות להגיש בקשה כלשהי למשרד הבריאות וזאת בכדי להיות זכאים להשתתפות כספית במימון של האשפוז. כמובן שחשוב מאוד לבחון את התנאים השונים של בית האבות לבדוק, האם מדובר על מקום גדול, האם החדרים גדולים ומרווחים, האם תנאי ההיגיינה והניקיון טובים, האם יש חצר שמוציאים אליה את הקשישים הסיעודיים, האם יש אוכל בריא וטוב במקום ועוד. חשוב מאוד לוודא כי הקשיש יגיע למקום שיהיה לו נעים ונוח.

    הצוות המטפל

    אחד הדברים החשובים שיש לבחון כאשר בודקים בתי אבות במרכז הוא הצוות המטפל. המטרה היא למעשה לוודא כי הצוות מקצועי ומנוסה, כי הוא יודע כיצד לעבוד עם קשישים סיעודיים וכי הוא מציע את הטיפול הטוב ביותר, הסבלני, האיכותי ועוד. אין ספק כי אחד הדברים שחוששים מהם כאשר בוחרים בית אבות עבור אדם אהוב וקרוב הוא היחס שהוא יקבל במקום. מדובר על אוכלוסייה חסרת ישע ויש לדאוג שחלילה לא יקרה שום מצב שבו הם יקבלו יחס לא ראוי. על כן, יש לבדוק מיהו הצוות במקום, האם יש גם צוות רפואי במידה ומדובר על קשיש שדורש גם טיפול רפואי שוטף, האם מדובר על צוות מומלץ ועוד.

    מאמרים נוספים

    Card image
    התמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי

    מטפלת סיעודי היא אשת מקצוע שתפקידה לא פשוט. ההתמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי, דורשת...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית מגורים אשר מאפשר תחושה של בית

    בית אבות בצפון- הוא בית מגורים הקיים בצפון הארץ מעפולה ועד כפר הוורדים, אשר מאפשר...

    המשך קריאה >
    Card image
    סיעוד ביתי סניף בת ים (מישר)

    אבא ברדיצ"ב 13 03-7174700 03-9084830 לייעוץ ללא עלות לחצו כאן

    המשך קריאה >
    Card image
    סיעוד ביתי סניף רמלה (מישר)

    כתובת ויצירת קשר רמלה ,גולומב 14 08-9223982 08-9224177 לייעוץ ללא עלות לחצו כאן מישר חברה למתן שירותי...

    המשך קריאה >
    Card image
    סיעוד ביתי סניף רחובות (מישר)

    רחובות, אחד העם 1 08-6133777 08-6848212 לייעוץ ללא עלות לחצו כאן מישר חברה למתן שירותי סיעוד...

    המשך קריאה >
    Card image
    סיעוד ביתי מישר רמת גן

    כתובת ויצירת קשר רחוב ביאליק 56, רמת גן 03-5046600 03-5165388 Ramatgan@mieshar.com לייעוץ ללא עלות לחצו כאן

    המשך קריאה >
    Card image
    סיעוד ביתי סניף פתח תקווה (מישר)

    כתובת ויצירת קשר פתח תקווה רחוב איינשטיין 21 03-6422228 03-7653262 לייעוץ ללא עלות לחצו כאן

    המשך קריאה >
    Card image
    בית רקנאטי מקבוצת מוריה

    בשכונת וילות קטנה ושקטה בפתח תקווה שוכן לו דיור מוגן בית רקנאטי מקבוצת מוריה, סמוך...

    המשך קריאה >