צור קשר

להורים שלך מגיע יותר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בית אבות לתשושי נפש

    אפשר להניח שזהו המצב הכואב ביותר אליו ניתן להביא אי מי בחייו בעולם. ירידה קוגניטיבית היא תהליך נורא עבור העוברים אותו, אולם לא פחות מכך עבור המלווים את העובר אותו. פעמים שהיא איטית ופעמים שהיא מהירה וחדה, אולם כך או אחרת ההתמודדות איתה מורכבת ביותר, ומעורבת בשורה של צרכים מקצועיים ורפואיים שונים, שורה של צרכים טכניים ארגוניים שלא ניתן לדלג עליהם והם נוספים עם כל יום שחולף וכל ירידה נוספת במצב, שורה של צרכים נפשיים ורגשיים של המטופל שלא ניתן לזלזל בהם, ועוד המון פרטים שעד שלא נאלצים לפגוש אותם כולנו נרתעים מלחשוב אודותיהם, אולם לעיתים החיים אינם מאפשרים מנוס. אל המקום הזה נכנסת ברגישות ובאכפתיות קבוצת מוריה, ומציעה בית אבות לתשושי נפש ברמה מקצועית הגבוהה ביותר, שיכול להקל עליכם את המצב באופן משמעותי מאד ולהפוך את התקופה המורכבת לאפשרית וכמה שיותר מאפשרת, עבור המטופל תשוש הנפש וגם עבור בני משפחתו וקרוביו האוהבים. בית אבות לתשושי נפש של מוריה הוא פתרון אידיאלי במצבים שונים.

    למי מתאים בית אבות לתשושי נפש

    על פי הגדרת משרד הבריאות, מבוגרים הסובלים מירידה קוגניטיבית, דמנציה, וכל תהליך קוגניטיבי מן המחלקה הזו, משוייכים למחלקה לתשושי נפש בבתי חולים סיעודיים. קשה להבין זאת מבלי להכיר, אולם צרכיהם של מטופלים תשושי נפש הם רבים וסבוכים, למרות היותם לעיתים עצמאיים באופן מלא. קיים צורך חיוני בשמירה צמודה על אורחות חייהם, ומצד שני הגנה על תחושתם הטובה ואכפתיות למצבת הנפשי שעשוי להידרדר עם המצד מסיבות שונות. על כן חשוב במיוחד להתאים להם מחלקה מיוחדת שתכלול אנשי מקצוע שהתמחו באופן ספציפי בתחום זה ומכירים לעומק את צרכי הנפש והגוף של מצב כזה.

    בית אבות של מוריה

    למה דווקא מוריה? משום שלמקצועיות אין תחליף, ומקצועיות בונים בעזרת ניסיון. מוריה אינה רק בית אבות מקומי, כי אם רשת משמעותית בפריסה כלל ארצית המונה קבוצה גדולה של מרכזים סיעודיים המורכבים ממחלקות מגוונות ועשרות אנשי צוות שכל חזונם הוא דאגה ואכפתיות למבוגרים שביננו.

    בחירה בבית אבות של מוריה היא הטובה ביותר עבורכם ועבור יקיריכם. צרו איתנו קשר למידע נוסף, אנחנו דואגים לכם!

    בית אבות לתשושי נפש

    בתי אבות לתשושי נפש

    הרבה מוסדות גריאטריים ניתן למצוא פזורים ברחבי הארץ, בתי אבות רבים וותיקים וחדשים מציעים מחלקות שונות, אולם דווקא מחלקות עבור תשושי נפש ברמה מקצועית גבוהה ובאיכות אנושית הן יקרות המציאות יותר מאחרות. אולי מפני שמצבים של תשישות נפש דורשים יותר ממה שדרושות מחלקות סיעודיות, ובכל מקרה כמובן שהפקדת היקרים לנו ביותר בידיים בלתי אמונות היא לא מה שהיינו בוחרים ברצון. בתוך המבוכה הגדולה שיוצרת דיאגנוזה רפואית של ירידה קוגניטיבית לאבא, אמא או בן משפחה מבוגר, ומתוך הבנה הגיונית כי המצב ילך וידרדר עם הזמן ואינו עומד על מקומו, מתחילים לחפש אחר אחד מתוך בתי אבות לתשושי נפש בארץ שיעניק לו את המיטב שבמיטב, מבחינה רפואית, מקצועית ואנושית, ויצליח לשמר ולשפר ככל האפשר את איכות חייו של המטופל בכל מצב. בתי אבות לתשושי נפש של קבוצת מוריה הם המענה הנכון ביותר עבור מטופלים במצב כזה, ויש שיאמרו שעדיף פי כמה אפילו על שהות בבית.

    מה מציעים בתוך בתי אבות לתשושי נפש שלנו

    קבוצת מוריה מציעה מספר בתי אבות ברחבי הארץ, המחזיקים במחלקה מקצועית ומאושרת על ידי משרד הבריאות בתחום בתי אבות לתשושי נפש. המחלקה מותאמת במיוחד עבורם מבחינת התנהלות וסדר היום, מבנה החדרים וכל מה שהם זקוקים לו. כבלים ואינטרנט, ארוחות ברמה הגבוהה ביותר ויחד איתם צוות דיאטנים מקצועי המתמחה במצבי הגיל והתאמה מיוחדת עבורם, הווי חברתי מלא שהוא על פי רוב צורך בסיסי של מטופלים תשושי נפש, וכמובן צוות תומך בתחומי הנפש והגוף, המציע טיפולים ותמיכה. הכל מתנהל תוך כדי הגנה מלאה וצמודה על המתרחש במחלקה ובכל חדר ללא הפסקה, מתוך אהבה וחביבות וללא כל הערת כעס של מי מן המטופלים, הנמצאים בחברה אנושית מקסימה בליווי צוות אכפתי ומסור לאורך כל הדרך.

    המלצות חמות

    כמו בכל תחום, במיוחד כאשר מפקידים את הדמויות היקרות לנו בידי אי מי לטווח זמן לא קצר, חשוב לשמוע, לברר, וגם לקבל המלצות. ההמלצות על קבוצת מוריה הם הטובות והמפדבקות ביותר, משפחות המטופלים אצלנו תשמחנה לסייע לכם בבחירה הנכונה.

    רוצים לשמוע עוד? להכיר? לקבל פרטים? מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל דרך שתבחרו.

    בתי אבות לתשושי נפש

    בית אבות לתשושים

    זה קורה לאט או מאד מהר, מישהו מבני המשפחה הוא הראשון לזהות משהו מוזר אצל אבא או אמא, כולם כמובן נבהלים, בתחילה מכחישים את המצב, מנסים להגיע יותר לביקורים, לסייע יותר ולעקוב, לאחר זמן מה כבר יוצאים לסדרת בדיקות מקיפה בחששות עמוקים, ואז, בחדר הרופא, המילים הקשות נאמרות במוחש- ירידה קוגניטיבית, בגיל הזה כמעט שאין מה לעשות. יחד עם הכאב והדאגה, חוסר האונים והפחדים השונים שבוודאי ממלאים את התחושות, חשוב לשים לב לעובדה משמעותית שעשויה להיות לעזר לכל הצדדים במצב כזה, בית אבות לתשושים הוא הפתרון האיכותי ביותר עבור בני משפחה הסובלים מירידה קוגניטיבית בגיל המבוגר. קבוצת מוריה המחזיקה מערך כלל ארצי של בתי אבות ומרכזים גריאטריים, מציעה גם שורה של מחלקות בית אבות לתשושים ברחבי הארץ, שיש בה את כל מה שצריך למצב כזה והרבה מעבר לכך.

    למה בית אבות לתשושים ולא טיפול בית

    טיפול בבית נדמה תמיד במבט ראשון כי הוא הטוב והאיכותי ביותר, אולם במקרה של תשושי נפש זה ממש מורכב ועל פי רוב בלתי ניתן להתמודדות. הענקת סביבת חיים עבור הסובל מירידה קוגניטיבית דורשת מבני המשפחה התמסרות כמעט בלתי אפשרית, לצורך הגנה מתמדת ורציפה על אדם שלא בכל רגע נתון לשליטה ולביקורת עצמית. יהיה צורך להעסיק עובדים צמודים, או לפרוש מן העבודה ולהישאר באופן קבע בבית. יש צורך לספק תעסוקה מתמדת למטופל, שכן פעמים שהוא בכושר מלא ובכל מצב אין בכוחו להבין כרגע את הצורך בהגנה עליו. יחד עם זאת, יש להיזהר מכל פגיעה בכבודו תוך כדי ההגנה עליו, ולדאוג למצבו המנטלי שעל פי רוב זקוק לתמיכה משמעותית בעקבות הירידה הקוגניטיבית. מדובר במשימה שעל פי רוב נועדה לכישלון, ובאופן כללי בני משפחה מדווחים על הרבה מרמור, כאב ואי שביעות רצון של המטופל, החולפים בתוך בית אבות לתשושים של מוריה.

    איך יוצרים קשר

    אם גם אתם מתמודדים עם בן משפחה אהוב שיכול להנות ממחלקה כזו, אל תמתינו. התקשרו כבר כעת למרכז של מוריה, הצוות שלנו ישמח לענות לכם לכל שאלותיכם, לתמוך ולספר על מה שיש לנו להציע עבורכם.