צור קשר

להורים שלך מגיע יותר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בית אבות בגליל

    לקבוצת מוריה יש מספר בתי אבות בגליל: בפקיעין, ובנהריה. הקמת בית אבות בגליל היה מחויב המציאות עקב המחסור הגדול בבתי אבות לאוכלוסיית הגיל השלישי בצפון. כמו בכל בית אבות שקבוצת מוריה מנהלת יש שיטת טיפול ייחודית ומאפיינת. לכל שוהה ומטופל מוצעת תוכנית טיפול מותאמת עם שיטות מתקדמות, אשר מנוהלת על ידי צוות רפואי מגוון המתמחה בתחום הגריאטריה, ובעצם הטיפול הייחודי מעניק לשוהים בתחומו איכות חיים גבוהה. קבוצת מוריה מדגישה בכל בתי האבות שבניהולה איכות ניהול מקצועית, תנאי מגורים ברמה גבוהה נעימה וביתית, וצוות מקצועי מנוסה ומכבד. והכל תוך כדי הקפדה על תהליכי עבודה ובקרה מחמירים ביותר. אווירה נעימה זו מאפשרת לכל שוהה איכות חיים וטיפול ברמה הגבוהה ביותר.

    בית אבות בגליל איכות חיים ויוקרה

    כפי שידוע בית אבות נועד לאנשים קשישים הזקוקים לסיוע רפואי, ועזרה בחיי היומיום שלהם לאורך כל שעות היממה. הצוות הנמצא במקום מורכב ברובו מאנשי מקצוע ומטפלים מורשים הזמינים לאורך כל שעות היממה. בבואנו לבחור בית אבות בגליל של קבוצת מוריה או בכל מקום אחר בארץ עלינו לבחון מספר קריטריונים: טיפול רפואי שגרתי ומשלים, סיוע אישי בפעילות יומיומית, ארוחות מזינות ומותאמות תזונאית בשעות קבועות,  פעילות תרבות ופנאי, וחדרי מגורים נעימים זוגיים או ליחיד עם מיטב האבזרים והנוחות. בנוסף, ישנו צוות הדובר בשפות שונות,  רמת כשרות הולמת ושירותי דת, ומחלקות המחולקות לפי צורכי המטופלים. ואפשרויות חניה וביקור.

    זכאות ועלויות

    כידוע בתי האבות וגם בית אבות בגליל בכללם מותאמים לאנשים הזקוקים לטיפול והשגחה לאורך כל שעות היממה, ולכן ישנן מגבלות בתנאי הקבלה אליהם. ובשל יכולת התפוסה המוגבלת מתקבלים אליהם רק אנשים: בעלי מחלות כרוניות או מוגבלות גבוהה, לאחר אשפוז ולצורך שיקום, או בעלי תשישות נפשית כמו דמנציה אלצהיימר ודומיהם. גם עלויות הטיפול והאשפוז מטבע הדברים הינן גבוהות בשל הטיפול הסיעודי הצמוד.  והעלויות משתנות בהתאם לשירותים הקיימים ולצרכי המטופל. בדרך כלל התשלום הינו קומבינציה של ביטוח סיעודי, וכספי בני המשפחה או המטופל עצמו פנסיה וכדו'. לכן כאשר אנו באים לבחור בית אבות עלינו לקחת בחשבון את כל הגורמים, מיקום, צוות, המלצות, היכרות עם המקום, ובעיקר רמת הטיפול הניתן ואיכותו. וזה המקום להמליץ על קבוצת מוריה ובתי האבות בניהולה בעלי המוניטין המקצועי והאיכותי שלהם, ולכן אם אתם מעוניינים בטיפול איכותי עבור יקירכם זה הזמן להתקשר לטלפון: 9078*, ותיענו ברצון.

    בתי אבות נוספים

    Card image
    בית אבות בכרמל

    נעים להכיר – בית אבות הר הכרמל. בית אבות מוריה הר הכרמל הוא בית אבות...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית אבות העמקים – עפולה

    קבוצת מוריה גאה להציג לכם את בית האבות החדש בעפולה: “בית אבות העמקים” הממוקם בין...

    המשך קריאה >
    Card image
    מוריה קרית מוצקין

    בקרוב מאוד בית הורים חדש ייפתח בקריית מוצקין, בית זה הוא הבית השישי שקבוצת מוריה...

    המשך קריאה >
    Card image
    מוריה אליפלט

    בית אבות חדש שנבנה במושב אליפלט באווירה פסטורלית בין טבריה לראש פינה.

    המשך קריאה >
    Card image
    דיור מוגן רקנאטי – פתח תקווה

    נעים להכיר בית אבות ודיור מוגן ליאון רקנאטי. רקאנטי פתח תקווה הינו מרכז רפואי משולב...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית אבות קריית אתא

    בית אבות קרית בנימין הוא מרכז רפואי להחלמה וסיעוד המיועד לגיל השלישי, הוא מהווה מסגרת...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית אבות בפקיעין

    בית אבות מוריה נווה הגליל הוא בית האבות הראשון מקבוצת מוריה. הבית הוקם בשנת 1992...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית אבות בנהריה

    נעים להכיר בית אבות מוריה נהריה נמצא בבעלות רשת מוריה משנת 2019. מרגע הרכישה החלה...

    המשך קריאה >