צור קשר

להורים שלך מגיע יותר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אילו שירותים מוסד סיעודי מציע ולמי זה מיועד?

    המונח מוסד סיעודי עשוי להישמע מבהיל ומלחיץ, אך בפועל יש בו תועלת רבה. הזקנה לא מגיעה כרעם ביום בהיר, נוכל להכין את עצמנו לקראתה כמו שצריך. השאיפה היא לדעת כי בני המשפחה המבוגרים שלנו ישהו במקום טוב, כזה שיספק להם בדיוק את מבוקשם. בית אבות סיעודי או כל מוסד אחר מהסוג הזה יכולים להיות הפתרון המושלם עבור בני משפחתנו. אם כבר נצטרך להוציא אותם מהבית, לפחות שזה יהיה למקום המתאים. החלטנו להרים את הכפפה כדי לעשות לכם סדר בכל השאלות שמעסיקות אתכם. לפני שתבחרו מוסד סיעוד מבין מוסדות סיעוד שונים יהיה עליכם להבין מה התמורה. כך תוכלו להיות בראש שקט כאשר תכניסו אנשים שיקרים לליבכם לאותם מוסדות.

    מדוע לא להשאיר אדם סיעודי בבית?

    אדם שמגיע למצב שבו הוא מוגדר כסיעודי מאבד את היכולת לבצע פעולות בסיסיות בעצמו. מהסיבה הזאת יהיה קשה להשאיר את אותו אדם בבית, גם אם מאוד תרצו בכך. אף אחד מבני המשפחה לא יכול להיות סביב אותו אדם 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה מוסדות סיעוד יכולים להיות אופציה מעולה בהקשר הזה. זה שאתם משאירים את אותו אדם שקרוב לליבכם בבית, זה לא אומר שאתם עושים איתו חסד. דווקא במקרה הזה טוב שתעבירו את המושכות לידיים של מקום בטוח שיספק לו את מבוקשו.

    למי מיועדים שירותי מוסד סיעודי?

    שירותי מוסד סיעודי מיועדים לאנשים שמוגדרים סיעודיים מכל סיבה שהיא. ברוב המקרים מדובר על אנשים מבוגרים, כאלה שאיבדו את היכולת לבצע פעולות בסיסיות. עם זאת גם אנשים צעירים עלולים להגיע למצב שבו הם יהיו מוגדרים בתור סיעודיים. שירותי סיעוד ביתי או סיעוד במוסד מתאים מיועדים לאנשים שצריכים השגחה צמודה ורציפה. כאלה שכל פעולה שלהם מחייבת שיהיה בקרבתם מישהו שיעזור להם לבצע אותה. בבית לא תמיד תהיה לכם היכולת להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, בטח כאשר מדובר על כל פעולה. אנשים סיעודיים הם אנשים שצריכים ליווי בכל שעות היממה, גם בבוקר וגם בשעות הלילה.

    אילו שירותים מציעים מוסדות סיעודיים?

    טיפולים רפואיים: אחד מהיתרונות הבולטים של מוסדות סיעודיים בא לידיי ביטוי בכך שהם מעניקים טיפולים רפואיים. בכל מוסד סיעודי תוכלו למצוא צוות רפואי קבוע, כזה שנמצא שם כדי להעניק עזרה. אנשים סיעודיים עשויים להזדקק לטיפולים רפואיים באופן שוטף, כך שטוב שיש רופא בקרבת מקום. בו בזמן במקרה של מצוקה רפואית פתאומית, באותו מוסד סיעודי יהיה מענה ראשוני. זוהי הדרך הבטוחה מבחינתכם לשחרר את המושכות מתוך ידיעה כי יש מי שאוחז בהם. זה אחד מהדברים שמבדלים בין מוסד סיעוד לבין כל בית אבות רגיל. כאן מעניקים לכל אחד מהדיירים את הצורך הרפואי בהתאם להנחיות הקיימות.

    סיעוד ביתי: בני משפחה שלא רוצים להעביר את יקיריהם למוסד סיעוד יכולים להשאירו בבית. עם זאת יהיה עליכם להבין כי תצטרכו להכין את הקרקע ואת הבית למציאות אחרת לגמרי. תצטרכו לרכוש עבור אותו אדם סיעודי מוצרים שונים שיקלו עליו את ההתניידות בתוך הבית. כל בן אדם סיעודי יצטרך מוצרים שונים בהתאם למגבלות השונות שמהן הוא סובל. מוסדות סיעודיים מציעים שירותי סיעוד ביתי שאמורים להוריד מכם את מפלס הלחץ. מדובר על שירות שבמסגרתו מגיע עד לבית של האדם הסיעודי מטפל סיעודי מקצועי. הוא מלווה את אותו אדם בהתאם לצורך הקיים בדיוק כמו במוסד עצמו. רק שהפעם הפעולות עצמן מתרחשות בבית, במקום המוגן והידידותי ביותר.

    מהי העלות של שירותי מוסד סיעודי?

    העלות היא הדבר האחרון שאמור להעסיק אתכם כאשר תרצו לתת ליקיריכם את הטוב ביותר. אדם סיעודי מקבל קצבה מהמדינה, כך שהקצבה אמורה לכסות חלק נכבד מההוצאות השוטפות. העלות המקובלת למוסד סיעודי משתנה בהתאם למוניטין ובהתאם לשירות שתקבלו. אך היא אמורה לנוע בין 10 אלף ש”ח עד 20 אלף ש”ח בכל חודש. כמובן שתוכלו לחפש את מוסד הסיעוד שיהיה מתאים לכם גם בהקשר הזה. לכל משפחה יש יכולות כספיות משתנות בהתאם לשיקולים שונים שנכנסים לתמונה. אך השיקול המרכזי שאמור להעסיק אתכם הוא טובת יקירכם שצריך לקבל את העזרה המתאימה עבורו.

    מהי העלות של שירותי מוסד סיעודי?

    העלות המקובלת למוסד סיעודי משתנה בהתאם למוניטין ובהתאם לשירות שתקבלו. אך היא אמורה לנוע בין 10 אלף ש”ח עד 20 אלף ש”ח בכל חודש

    למי מיועדים שירותי מוסד סיעודי?

    שירותי מוסד סיעודי מיועדים לאנשים שמוגדרים סיעודיים מכל סיבה שהיא. ברוב המקרים מדובר על אנשים מבוגרים, כאלה שאיבדו את היכולת לבצע פעולות בסיסיות

    מאמרים נוספים

    Card image
    התמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי

    מטפלת סיעודי היא אשת מקצוע שתפקידה לא פשוט. ההתמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי, דורשת...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית מגורים אשר מאפשר תחושה של בית

    בית אבות בצפון- הוא בית מגורים הקיים בצפון הארץ מעפולה ועד כפר הוורדים, אשר מאפשר...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית רקנאטי מקבוצת מוריה

    בשכונת וילות קטנה ושקטה בפתח תקווה שוכן לו דיור מוגן בית רקנאטי מקבוצת מוריה, סמוך...

    המשך קריאה >
    Card image
    איך בוחרים דיור מוגן?

    מעבר לדיור מוגן הינו החלטה חשובה ביותר שתגדיר את עידן הזהב שלכם על כל היבטיו...

    המשך קריאה >
    Card image
    מטפלת סיעודית לקשישים

    קשישים רבים זקוקים בשלב זה של חייהם לעזרה חיצונית בשל מחלה, ניתוח, פציעה או קושי...

    המשך קריאה >
    Card image
    מה זה רפורמה בסיעוד?

    הרפורמה בסיעוד הינה תכנית סיעוד חדשה שנכנסה לתוקף בנובמבר 2018. במסגרת הרפורמה, נוספו לגמלת הסיעוד רמות נוספות,...

    המשך קריאה >
    Card image
    שירותי טרום סיעוד

    הגשת בקשה לגמלת סיעוד עלולה להיות תהליך ארוך ועבור חלק מהקשישים זו יכולה להיות בעיה,...

    המשך קריאה >
    Card image
    מטפלים סיעודיים, איך לבחור את המטפל הנכון

    הגיע הזמן שהוריכם צריכים מטפל סיעודי? בשנת 1988 נחקק בישראל חוק סיעוד שמעגן את זכותם של אנשים הזקוקים...

    המשך קריאה >