fbpx
Search
Close this search box.

חברת סיעוד בחיפה – ותיקה, איכותית ואמינה

תוכן העניינים:

מחפשים חברת סיעוד בחיפה שתלווה את האדם היקר ללבכם הזקוק לסיוע סיעודי? אם כן, כדאי לכם להכיר אותנו מוריה שירותי סיעוד. לחברת הסיעוד הביתי שלנו ניסיון רב שנים בטיפול בקשישי הזכאים לזכויות בהתאם לחוק הביטוח הסיעודי, לגמלת סיעוד, לקרן נפגעי השואה, לסיוע ממשרד הרווחה ועוד. אנו מפעילים יותר מעשרה סניפים לסיעוד ביתי באזורי חיפה, הכליל, הגולן והצפון, וכן בתל אביב, ירושלים ואזור המרכז.

כוח אדם איכותי

חברתנו מעמידה לרשותכם מבחר מטפלים ומטפלות סיעודיים שנבחרו על ידינו בקפידה, לאחר שעברו הכשרות וסמכות, ראיונות וסינון. כל זאת, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הטיפול שניתן לכם וליקרים ללבכם הוא הטוב ביותר שאפשר לבקש. אנו יודעים ומאמינים שההון האנושי שלנו הוא הבסיס למתן טיפול סיעודי מכבד ומסור, והדבר בהחלט ניכר באנשים המועסקים אצלנו. יחד עם זאת, אנו גם מעניקים מעטפת שלמה של פיקוח ואוזן קשבת לצרכי הקשיש ובני משפחתו, עם עובדת סוציאלית ואנשי מקצוע נוספים המוודאים את טיב השירות ושביעות הרצון בביקורי בית, בטלפון ובמענה זמין לכל פנייה מצדכם.

כאשר תפנו אלינו לקבלת שירותי טרום סיעוד אנו נסייע בבחירת המטפל או המטפלת המתאימים ביותר, המחזיקים במיומנות גבוהה בטיפול סיעודי לביצוע הפעולות היומיומיות השוטפות, מטלות הבית וההשגחה. בין היתר, נוכל לסייע באיתור של עובדים זרים בכל שפה מבוקשת, לרבות אנגלית ורוסית, רומנית, והונגרית, ספרדית וכמובן גם בעברית. יש לציין כי לשפה משותפת עם העובד תהיה השפעה גדולה על יכולתו של הקשיש להיות מובן, להביע את צרכיו ורצונותיו, וליצור קשר חם עם אדם שיהווה לתקופה הבאה חלק משמעותי מחייו. אנו גם מעמידים לרשותם צוות של אחיות ואחים בעלי השכלה אקדמית בסיעוד, עם התמחות בטיפול סיעוד, אשר מעניקים טיפול נפשי, פיזי ורפואי בכפוף לצוות הרופאים ובהתאם להנחיותיו.

סיוע בהתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי והגופים הרלוונטיים

כחלק משירותיה של חברת סיעוד בחיפה אנו דואגים להתנהלות נכונה מול מגוון גופים. לאנשים סיעודיים אמנם מגיעות זכויות ומימון כספי מהמוסד לביטוח לאומי, אבל הדרך להשגתן עלולה להיות ארוכה ומייגעת – בוודאי לאנשים שאינם מכירים את המערכת. לכן, אנו עומדים לרשותכם עם הרבה ניסיון, ידע ורצון לעזור על מנת לקצר ולייעל את ההליכים וכדי שתוכלו להשיג את המענה הטוב ביותר ליקירכם. נוכל לסייע במילוי טפסים לגמלת סיעוד, קרן נפגעי שואה או כל טופס רלוונטי, בד בבד עם מתן שירותי הסיעוד על ידי מטפל מטעמנו. רק במידה ותרד איכות החיים, אנו נעזור באיתור פתרון דיור המתאים ביותר למצבו, צרכיו והעדפותיכם, כגון דיור מוגן, בתי אבות ומרכזים גריאטריים.

למידע נוסף ולקבלת הכוונה מקצועית וסיוע מאת חברת סיעוד בחיפה, פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 1-800-200-054.

מחלקות בבתי אבות

יש לכם שאלות?
תרצו לקבל עוד פרטים?

צרו אתנו קשר לפרטים נוספים וייעוץ ללא עלות:

כתבות אחרונות:

איש מבוגר ומטפלת
חוק סיעוד

מטפלים סיעודיים 

אם הגעתם למאמר זה כנראה שאתם או אדם קרוב אליכם חושבים על הנושא של מטפל או מטפלת סיעודיים. אולי אתם אפילו כבר נעזרים בשירותיו של

קרא עוד »

הצטרפת בהצלחה לרשימת הדיוור שלנו!

אנחנו שמחים לראות שהתוכן מוצא חן בעינייכם :) במידה והוא תרם לכם ערך ויש לכם חשק לעזור לנו להגיע לעוד אנשים, נשמח לקבל מכם ביקורת חיובים בגוגל!

5/5
התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן מוריה... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן